České akademické hry se vrací do Prahy

18.06.2017 10:34 | Zprávy

Ve dnech 18. až 23. června 2017 se v Praze uskuteční České akademické hry, největší sportovní akce vysokých škol v ČR s přibližně dvěma tisíci účastníky, jejichž pořadatelem jsou České vysoké učení technické v Praze spolu s Českou zemědělskou univerzitou a Českou asociací univerzitního sportu. Soupeřit se bude ve 24 sportech – počínaje aerobikem, atletikou, judem či lukostřelbou, přes míčové hry až po sportovní lezení či vodní slalom.

České akademické hry se vrací do Prahy
Foto: ČVUT
Popisek: ČVUT, logo.

„Cílem akademických her není jen propagace vysokoškolského sportu,“ uvedl předseda organizačního výboru doc. PaedDr. Jiří Drnek, CSc., ředitel Ústavu tělesné výchovy a sportu ČVUT v Praze. „Prostřednictvím her chceme oživit sport na vysokých školách, podpořit společenské setkávání vysokoškoláků a vytvořit podmínky pro uplatnění vysokoškolského sportu.“   

Od roku 2002, kdy se akademické hry začaly pořádat, nabízejí sportovní soutěže, kterých se mohou účastnit studenti všech českých vysokých škol. Letošní hry nabídnou studentům jak individuální sporty, tak sportovní hry. Například atletické disciplíny zaznamenaly 200 přihlášených.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

Myslíte, že je Trump ,,Putinův agend"?

Proč jde podle vás na ruku Putinovi, a proč se snaží oslabit Evropu? Vždyť upřímně ona je dost slabá i bez něj - bohužel.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: 14


Osobnost měsíce

Ing. Petr Beitl

  • ODS
  • poslanec
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HZS: Největší riziko požáru dopravních prostředků na elektropohon hrozí při nabíjení

7:14 HZS: Největší riziko požáru dopravních prostředků na elektropohon hrozí při nabíjení

S tím, jak stoupá počet dopravních prostředků na elektropohon v běžném provozu, stoupá samozřejmě i …