Aplikace si díky své uživatelské přívětivosti velmi rychle získala značnou oblibu. Od svého spuštění obdržela řadu uživatelských i odborných ocenění, což dokladuje i vysoké hodnocení na platformách Google Play a App Store.
České dráhy lákají ke stažení aplikace také v novém spotu. Nová kampaň od agentury Havas představuje Ivana Trojana v roli despotického nimroda, který využívá svého cvičeného psa k nákupu jízdenek. Ve spotu se objevil i herec Jiří Maryško. Reklamu po jejím zveřejnění ocenili odborníci prvním místem v žebříčku nových českých kampaní na odborném webu Mediář
„Velmi nás těší dlouhodobý rostoucí zájem o naší aplikaci. Na trh jsme ji uvedli v říjnu 2014 a od té doby si získala řadu spokojených uživatelů. Aplikaci nyní aktivně využívá už přes 300 tisíc unikátních uživatelů měsíčně,“ říká Radka Turková, vedoucí oddělení marketingu ČD, a dodává: „V době nejpřísnějších hygienických opatření, kdy se obecně doporučovalo minimalizovat kontakty, představovala aplikace zároveň bezpečný nástroj pro komplexní odbavení na cestu. Věříme, že řada cestujících, kteří si naši aplikaci stáhli teprve nedávno, bude využívat její užitečné nástroje i nadále.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva