Aplikace si díky své uživatelské přívětivosti velmi rychle získala značnou oblibu. Od svého spuštění obdržela řadu uživatelských i odborných ocenění, což dokladuje i vysoké hodnocení na platformách Google Play a App Store.
České dráhy lákají ke stažení aplikace také v novém spotu. Nová kampaň od agentury Havas představuje Ivana Trojana v roli despotického nimroda, který využívá svého cvičeného psa k nákupu jízdenek. Ve spotu se objevil i herec Jiří Maryško. Reklamu po jejím zveřejnění ocenili odborníci prvním místem v žebříčku nových českých kampaní na odborném webu Mediář
„Velmi nás těší dlouhodobý rostoucí zájem o naší aplikaci. Na trh jsme ji uvedli v říjnu 2014 a od té doby si získala řadu spokojených uživatelů. Aplikaci nyní aktivně využívá už přes 300 tisíc unikátních uživatelů měsíčně,“ říká Radka Turková, vedoucí oddělení marketingu ČD, a dodává: „V době nejpřísnějších hygienických opatření, kdy se obecně doporučovalo minimalizovat kontakty, představovala aplikace zároveň bezpečný nástroj pro komplexní odbavení na cestu. Věříme, že řada cestujících, kteří si naši aplikaci stáhli teprve nedávno, bude využívat její užitečné nástroje i nadále.“
Aplikace Můj vlak
Aplikace „Můj vlak“ pro chytré mobilní telefony a tablety s operačními systémy Android a iOS umožňuje komplexní odbavení cestujících Českých drah. Kromě běžných funkcí, jako je hledání spojení nebo nákup jízdenek, v ní cestující najdou palubní portál s průběžnými informacemi o jízdě vlaku, přestupech ve stanicích nebo o výlukách a mimořádnostech na tratích. Výhodou je také možnost hledání jízdních řádů off-line, a to včetně spojení do zahraničí. Aplikaci je možné zdarma stáhnout v Google Play a App Store.
Aplikace poskytuje uživatelům kompletní informace o cestování vlakem, které jsou pro přehlednost sdružené do základních logických celků – Spojení, Vlak, Stanice a Jízdenka. Každá z platforem má své specifické ovládání (uživatelské rozhraní) tak, aby si uživatel nemusel zvykat na nové prostředí.
Díky aplikaci je cestování po České republice i do zahraničí flexibilní a jednoduché. Téměř všechno, co cestující potřebuje na cestu, má přímo ve své mobilním telefonu.
Aktualizace
České dráhy loni uvolnily ke stažení výrazně inovovanou verzi aplikace, která zjednodušila nákupní proces na pár kliknutí. Výhodou také je, že aplikace nově dokáže zobrazit přesnou cenu vyhledaného spojení už na začátku nákupu nebo umožňuje rychlé přepínání vozové třídy včetně okamžitého přepočítání ceny. Jednodušší je také zadávání jednotlivých kategorií cestujících. Mezi poslední novinky patří možnost zakoupení SMS jízdenek MHD nebo nákup Letní skupinové jízdenky a Skupinové víkendové jízdenky.
Do budoucna České dráhy plánují mobilní aplikaci dále rozšiřovat a nabídnout nové možnosti odbavení. Cestujícím tak například umožníme zakoupit si jízdenku na zpožděný spoj, dále je v plánu vylepšení platební metody Google Pay, implementace nového cestovního průvodce, který méně zkušeného cestujícího provede krok za krokem po jeho trase a řada dalších novinek.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva