„Projekt NOVUMM KET výrazně přispívá ke zvýšení výrobního a exportního potenciálů malých a středních podniků. CzechTrade se tímto způsobem snaží usnadnit nadějným českým firmám vstup na zahraniční trhy. Společnosti se mohou za zvýhodněnou cenu účastnit špičkových zahraničních veletrhů, které by jinak mohly být mimo jejich finanční možnosti. Osobní kontakt s možnými obchodními partnery na veletrzích totiž považujeme za jeden z nejlepších způsobů navazování budoucí perspektivní spolupráce,“ upřesňuje generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal.
Prvním veletrhem, kterého se české firmy díky projektu NOVUMM KET zúčastnily, byl německý zdravotnický veletrh MEDICA. Ve společném stánku agentury CzechTrade se sešlo 12 českých společností, jejichž zástupci se v průběhu veletrhu setkali s představiteli jiných národních expozic, například z USA, Japonska nebo Číny. „Organizaci veletrhu ze strany agentury CzechTrade hodnotíme velmi pozitivně. Přímo na místě jsme uzavřeli jeden obchodní kontrakt a navázali jsme spojení s několika dodavateli, kteří zlepší prostupnost našich výrobků na světový trh. V budoucnu se proto hodláme zúčastňovat dále nejen veletrhu MEDICA Düsseldorf, ale i jiných výstav zajišťovaných agenturou CzechTrade,“ popisuje účastník veletrhu a výkonný ředitel společnosti SKALA-Medica Miroslav Skála.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva