„Radiožurnál Sport má za sebou již teasovací část kampaně, která od začátku května informovala o termínu startu nové stanice a možnostech jejího poslechu. Na ni navazuje rozsáhlá kampaň s headlinem Nové sportovní rádio, jejímiž ambasadory jsou tenistka Karolína Plíšková, judista Lukáš Krpálek, skateboardista Maxim Habanec a hokejista Martin Procházka, který na stanici působí také jako moderátor. Claimem stanice a také celé kampaně je Poslouchej sport,“ řekl Jiří Hošna, ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu. Druhá fáze kampaně zahrnuje TV, OOH, online i print a potrvá do konce června.
Začátkem letních prázdnin se komunikace zaměří na jednotlivé programové priority pod hlavičkou claimu „Poslouchej sport“. Kampaň bude pokračovat ve stejném mediálním mixu. Připojí se další tváře z řad sportovců, jako jsou oštěpařka Nikola Ogrodníková, lezec Adam Ondra a plavec Arnošt Petráček.
Radiožurnál Sport zahájil vysílání začátkem mistrovství světa v hokeji 21. května 2021. Jde o sportovní stanici Českého rozhlasu, která vysílá v pásmu DAB+, na internetu, v mobilní aplikaci mujRozhlas a televizním pásmu DVB-T2. Programovou náplň tvoří přenosy velkých sportovních událostí, vstupy ze stadionů, magazíny o profesionálním i amatérském sportu, rozhovory, reportáže, zpravodajské relace a hudba.
Kreativa kampaně vznikla kompletně v Českém rozhlase. Vizuální styl navrhla Eliška Fenclová z Grafického studia Českého rozhlasu. Autory scénáře TV spotů jsou šéfredaktor stanice Ondřej Suchan a režisér multimédií Českého rozhlasu Josef Tuka, který je také jejich režisérem. Produkci kampaně zajišťuje marketing Českého rozhlasu.
Záznam ze slavnostního zahájení vysílání stanice ZDE
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva