Od listopadu 2015 je vysílání stanice Plus dostupné ve vybraných městech České republiky také v síti VKV. Cílem kampaně tak je budování značky a jejích hodnot právě v těchto regionech a nárůst počtu posluchačů stanice.
„Emoce hrají klíčovou roli v našich životech, ale i při budování brandu. Z vizuálů, který ke kampani vznikl, mám radost i proto, že se v něm podařilo skloubit klíčová sdělení stanice Český rozhlas Plus a současně vytvořit layout, který zaujme a vyvolá právě emoci,“ uvádí ředitel komunikace
a vnějších vztahů Českého rozhlasu Jiří Hošna.
V rámci kampaně bude využito claimu „Když chcete vědět proč“, který zcela jasně reflektuje profilaci a obsah stanice ČRo Plus. Současně také vyjadřuje odlišnost Plusu od jiných zpravodajských stanic.
Ke komunikaci kampaně je primárně využito OOH nosičů za podpory internetových médií se zaměřením na zpravodajství, vědu a ekonomiku. To je podpořeno tiskovými médii. Využito bude také nástroje direct marketingu, informace o nabídce Plusu se tak přímo dostanou do domácností v rámci lokalit, na které je cíleno.
Posluchači budou stanici Plus již brzy „vídat“ v Brně, Olomouci, Plzni a Hradci Králové.
Kampaň je naplánována až do konce května.
Veškeré informace o stanici a jejím programu naleznete na plus.rozhlas.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva