ČTÚ v monitorovací zprávě také upozorňuje na problematické situace, ke kterým může dojít ve chvíli, kdy klient uzavírá smlouvu na kamenné pobočce. Stručně doporučuje, jak se takovým situacím vyvarovat.
Celkově pak ČTÚ za II. čtvrtletí 2020 evidoval 498 stížností účastníků/uživatelů, což je mírný pokles oproti předchozímu období. Nezanedbatelnou část stížností tentokrát tvořili firemní zákazníci, kteří předčasně ukončili smlouvu o poskytování služeb v mylném domnění, že se snížení, resp. zákaz uplatnění sankcí za předčasné ukončení smlouvy platný od 1. 4. 2020, účinností novely zákona o elektronických komunikacích, týká všech účastníků bez rozdílu. Jak jsme již i prostřednictvím např. květnové monitorovací zprávy informovali, uvedená změna se netýká firemních zákazníků, nýbrž pouze spotřebitelů a podnikajících fyzických osob.
Srpnová monitorovací zpráva je k dispozici na webových stránkách ČTÚ ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva