Proti tomu statistiky CzechPOINT@home, tedy počty vydaných výpisů prostřednictvím Portálu občana rostou. Není to sice nic závratného, odhadujeme, že to bude zhruba o 30% více než v předchozím roce. Aby se Česká republika posunula v žebříčku hodnocení eGov služeb výše, to nestačí. Přesto je ze statistik vidět, že si občané na on-line služby veřejné správy zvykli. A to je dobře. Podle zákona o právu na digitální služby by měly být prakticky všechny služby veřejné správy od roku 2025 dostupné on-line.
Nabídka nových on-line služeb, nejenom na Czech POINT, se bude postupně rozšiřovat.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva