Czech POINT: Vliv pandemie na služby Czech POINT

02.01.2021 18:37 | Zprávy

Čísla hovoří jasně. V letošním roce bude vydáno méně výpisů na kontaktních místech veřejné správy než v těch předchozích. Je to zcela jistě důsledek pandemie. Mnoho lidí pracuje z domova a cestám na úřad, pokud to není opravdu nutné, se vyhýbá, nebo je prostě odkládá.

Czech POINT: Vliv pandemie na služby Czech POINT
Foto: Archiv
Popisek: Czechpoint

Proti tomu statistiky CzechPOINT@home, tedy počty vydaných výpisů prostřednictvím Portálu občana rostou. Není to sice nic závratného, odhadujeme, že to bude zhruba o 30% více než v předchozím roce. Aby se Česká republika posunula v žebříčku hodnocení eGov služeb výše, to nestačí. Přesto je ze statistik vidět, že si občané na on-line služby veřejné správy zvykli. A to je dobře. Podle zákona o právu na digitální služby by měly být prakticky všechny služby veřejné správy od roku 2025 dostupné on-line.

Nabídka nových on-line služeb, nejenom na Czech POINT, se bude postupně rozšiřovat.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Eva Decroix, MBA byl položen dotaz

migrace

Jestli máme chránit naše křesťanské tradice a celkově Evropu, nemyslíte, že je třeba konečně zastavit nekontrolovatelný přiliv migrantů, který teď kvůli situaci v Sýrii může opět narůstat? Ač jako strana nic moc nezmůžete, máte aspoň nějaký návrh řešení, pro který se snažíte získat třeba v Bruselu v...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zoo Zlín během vánočního období přilákala rekordní počet návštěvníků

13:33 Zoo Zlín během vánočního období přilákala rekordní počet návštěvníků

Zájem o návštěvu zlínské zoo během Vánoc, Silvestra a Nového roku byl mimořádný.