CzechInvest: 10. ročník soutěže pro začínající podnikatele Můj první milion zná své vítěze

10.04.2017 21:09 | Zprávy

Vzpomínková kniha pro děti, kterou si sami vytvoří. Koncept fitcentra speciálně určeného pro děti. Jedinečný a naprosto unikátní plyšový medvídek. To jsou tři nejúspěšnější projekty hlavní kategorie soutěže Můj první milion, která ve čtvrtek 6. 4. 2017 večer vyvrcholila slavnostním vyhlášením jubilejního 10. ročníku. Do desátého ročníku soutěže Můj první milion se přihlásilo celkem 103 soutěžících se 73 podnikatelskými záměry.

CzechInvest: 10. ročník soutěže pro začínající podnikatele Můj první milion zná své vítěze
Foto: Hans Štembera
Popisek: Vchod do Czechinvest

Po prvním hodnotícím kole vzešlo 12 finálových soutěžních záměrů, jejichž autoři dostali možnost zařadit se do akceleračního programu. Dubnové druhé kolo pak rozhodlo o pomyslných medailistech. Příčku nejvyšší získal projekt Můj Ted2y od Tomáše Vančíka a Pavlíny Frdlíkové.

Tedy Přináší dětem splněný sen – mít jedinečného plyšového medvídka podle svých představ. Medvídek se skládá v 3D online aplikaci a dítě i rodič dopředu ví, jak plyšový kamarád bude vypadat. Medvídek je ručně šitý v Česku a je certifikován jako hračka. Nápad získal podporu jak u dětí, rodičů, tak pedagogických pracovníků a je připraven k rychlé realizaci.

Druhé místo získal Vojtěch Šenkýř a jeho projekt FitKid. Je to koncept fitcentra speciálně určeného pro děti. Základem je odborné vedení tréninků dětí pod dohledem fyzioterapeutů, dále pak bezpečnost a barevnost interiéru. Na třetím místě se umístila Amélie Janíková s knihou Můj první zápisník. Kniha je určená pro děti, které si svůj vlastní zápisník během roku naplní, dokreslí, nalepí, vystříhá, vyzkouší úkoly, a přitom se toho spoustu naučí. Zápisník tak zůstane krásnou vzpomínkou na dětství.

V kategorii středoškoláků prošlo sítem prvního kola celkem jedenáct záměrů. Odborníky nejvíce zaujala Tereza Nováková, ze střední školy MESIT Uherské Hradiště, která se přihlásilas projektem Cukrářská výroba Máj. Předmětem jejího podnikatelského záměru je výroba moderních i tradičních cukrářských výrobků, jejichž trvanlivost bude Terka prodlužovat speciálním mrazícím zařízením – shokerem. Svým zákazníkům chce dodávat kvalitní, chutné, bez náhražek a dobře vypadající cukrářské výrobky. Druhé místo obsadila studentka Střední průmyslové školy Zlín Dominika Koutná s projektem Kalendář KODA. Kalendář, který ulehčí váš život. Váš čas budete trávit efektivněji a spánek bude kvalitnější. Koda je originální kalendář, který si sám zapisuje vaše budoucí aktivity.

Bronz pak brala Klára Kalvosterová (SOŠ J. Sousedíka Vsetín) s nápadem Medový ráj . Tento podnikatelský záměr pochází z tradice včelařství rodiny. Zákazníkům bude Klára nabízet kvalitní včelí produkty, podle sezóny jako např. lipový, lesní, jarní, smíšený a šlehaný med nebo ozdobné svíčky a propolisy dle vlastní receptur

V rámci soutěže vyhlásila agentura CzechInvest speciální cenu za Společensky odpovědného začínajícího podnikatele Zlínského kraje. Tu získali Tomáš Petržela a Lucie Husárová a jejich záměr Dělámedoplen. Smyslem tohoto rodinného projektu Dělámedoplen je poskytnout pohodlí a čas rodičům a zároveň luxus při používání zdravých a ekologických látkových plen.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Proč jste na navýšení rodičovského příspěvku netlačila víc dřív?

Myslím, když jste byli ve vládě? Myslíte, že teď něco zmůžete? A můžete aspoň říci, když už nejste ve vládě, proč a kdo byl proti navýšení rodičovské pro všechny a ve větší míře, která by zohledňovala inflaci a růst cen?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Kontaktní centra Skupiny ČEZ patří mezi nejlepší na světě

16:25 ČEZ: Kontaktní centra Skupiny ČEZ patří mezi nejlepší na světě

Zákaznická centra, call centra a kontaktní místa společnosti ČEZ Prodej na pobočkách České Pošty zís…