Ve čtvrtek 19. ledna se konal první Business Shaker letošního roku. Workshop byl zaměřený na expanze P2P platforem na další evropské trhy. CzechInvest se spojil s platformou HoppyGo, spadající pod Škoda Auto DigiLab, která si skrze své marketingové aktivity zajistila pozici lídra v oblasti P2P carsharingu na středoevropské úrovni.
Workshop vedli CEO HoppyGo Robin Švaříček a Head of Marketing Radka Jenka Šubířová, kteří se s účastníky podělili o své zkušenosti s expanzí a o specifika českého, slovenského a polského trhu. Jedním z konkrétních témat bylo například řešení best practices nebo jak komunikovat brand v zahraničí z pohledu marketingu.
Účastníci měli jako vždy prostor probrat s mentory jejich konkrétní případ a diskutovat nad jejich nápady. V praktické části došlo také ke sdílení příkladů dobré a špatné praxe, ze které si mohli všichni odnést nové cenné poznatky.
Business Shakery pořádá agentura CzechInvest pravidelně, loni se jich konalo 6 a navštívilo je přibližně 100 účastníků. Dohromady jich pro startupy agentura připravila už 24 a tím zdaleka nekončí – i v letošním roce bude s jejich organizací pokračovat a přinese zajímavá témata, která osloví jak začínající startupisty, tak i ty zkušené se zájmem o konkrétnější a komplexnější problematiku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva