Umístění České republiky na devátém místě v rámci Světového indexu míru je výborným benefitem pro cestovní ruch, jehož oživení je vzhledem ke slábnoucí covidové vlně a velkém hladu po cestování očekáváno již na počátek letní sezóny. Bezpečí se navíc stalo zásadním kritériem výběru dovolenkové destinace i s ohledem na aktuální válečný konflikt na Ukrajině.
„Česká republika si udržela místo ve světové TOP 10 - mezi Irskem a Kanadou. Toto téma je důležité v marketingové komunikaci destinace napříč segmenty, a to jak vůči samotným turistům, tak zejména na úrovni B2B marketingu, kdy je třeba ujistit naše partnery z řad velkých cestovních kanceláří či organizátorů konferencí, že Česká republika je pro jejich klienty objektivně bezpečným místem,“ vysvětluje ředitel CzechTourism Jan Herget.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva