CzechTourism: Česko jako jedinečná země, stvořená pro milovníky pohybu i lázeňské pohody

09.04.2024 7:23 | Tisková zpráva

Jak při cestování sportovat, relaxovat i odpočívat, ukáže zahraničním turistům letošní klíčová kampaň agentury CzechTourism „Unexpected Wellbeing“. Navazuje na odborníky oceňovaný originálně-nápaditý vizuál „Unexpected Traditions“ z roku 2023 a posouvá téma aktivního turismu do netradiční podoby, vyladěné ve spolupráci s kraji.

CzechTourism: Česko jako jedinečná země, stvořená pro milovníky pohybu i lázeňské pohody
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Cíl? Nalákat do Česka co nejvíce cestovatelů z celého světa. Originální vizuály, které bez klišé představují hlavní témata možné aktivní či lázeňské dovolené v Česku, připravila pro CzechTourism kreativní agentura VCCP.

Nový komunikační koncept kampaní České centrály cestovního ruchu na roky 2024 a 2025 „Unexpected Wellbeing“ vychází z myšlenky, že Česko jsou de facto jedny velké lázně. Ta letošní poběží na hlavních trzích v USA a v Evropě. Na starém kontinentu bude k vidění ve Velké Británii, v Itálii, ve Španělsku, Francii, v Nizozemsku, Rakousku, Německu, Polsku, na Slovensku a v Maďarsku. V podobě originálních tematických landing pages se objeví i na portálu ZDE.

„Podstatou celé kampaně je myšlenka, že Česko je země, která má opravdu co nabídnout. Je tu taková pohoda, tak krásná příroda a bohatá kultura, že i když v tuzemsku trávíte dovolenou aktivním odpočinkem, připadáte si jako v lázních. A tak se každá lehce sportovní aktivita stává nečekanou lázeňskou procedurou,“ přibližuje pojetí kampaně ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller.

„Vizuály, které primárně vznikly v angličtině, mají slogany (claimy) jako například „unexpected steam room“ u fotky cyklisty v mlze, „unexpected pedicure“ u fotky bosých nohou na procházce po skalách v lese či „unexpected aromatherapy“ u skupiny lidí, která jde po rozkvetlé louce. Jsou trefné, nápadité a spojují hned několik činností dohromady v originálním mixu. Představivosti se zkrátka meze nekladou a turista se nemusí rozhodovat, jestli chce dovolenou trávit aktivně, nebo dá raději přednost odpočinku v lázních. Může mít obojí. Najednou,“ dodává František Reismüller.

Kampaň tvoří 24 základních tematických vizuálů. Vždy několik pro každé téma aktivní dovolené. Hlavním komunikačním kanálem budou zejména sociální sítě Facebook, Instagram a Youtube. V podobě bannerové reklamy a krátkých tematických videospotů představí zahraničním klientům možnosti, jak u nás mohou strávit dovolenou a jaké nevšední zážitky v Česku mohou prožít. S kreativním konceptem „Unexpected“ pracuje CzechTourism už od loňska. Protože se osvědčil, chce v tom pokračovat i letos a příští rok.

„Naším záměrem je ukázat dovolenou v Česku v novém aktivním světle. Nabízí totiž obrovskou variabilitu využití během jediné dovolené. Je tady toho opravdu hodně, a navíc vše blízko u sebe a dá se toho tolik stihnout. Čím víc bude moje dovolená v Česku aktivní, tím bude bohatší a více zážitková,” doplňuje ředitelka Odboru marketingu a zahraničních zastoupení CzechTourism Jana Štumpová Konicarová.

Vybraná témata pro jednotlivé kraje:

  • Cyklostezky (kulturní, říční, a dálkové trasy)
  • MTB (traily, technické ježdění, bikepacking)
  • Pěší turistika (značené trasy a tematický hiking)
  • Welness centra
  • Léčebné lázně
  • Ferraty a pískovcové lezení
  • Vodní sporty
  • Golf
  • Sjezdové a běžecké lyžování

Celkový roční rozpočet kampaně „Unexpected Wellbeing“ je 34 milionů korun. Po úvodní jarní fázi bude následovat další, zaměřená na podzimní a zimní sezónu. Jde o třetí kampaň, kterou agentura VCCP pro CzechTourism připravila. Tou první byly loňské jarní „Březnové hory“ (ZDE) na podporu domácího cestovního ruchu Česka, druhou pak úspěšná zahraniční kampaň „Nečekané tradice“ (ZDE), která běžela v průběhu celého roku 2023.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nalaďte se na adventní čas mezi traktory v Národním zemědělském muzeu v Čáslavi

22:03 Nalaďte se na adventní čas mezi traktory v Národním zemědělském muzeu v Čáslavi

Nalaďte se na adventní čas předvánočním programem pro celou rodinu. Muzeum zemědělské techniky v Čás…