Region, který kromě Prahy patří mezi nejnavštěvovanější v zemi v srdci Evropy, tak v roce 2022 navštívily celkem zhruba 2 miliony turistů. V praxi to znamená meziroční nárůst o 49,4 %, ve srovnání s obdobím před pandemií covidu-19 to bylo jen o 6,9 % turistů méně. S návratem cestovního ruchu a zejména podporou zahraniční návštěvnosti pomáhá Czechia Travel Trade Day, který včera začal v Brně.
Tzv. TTD je jednou z největších tuzemských akcí na podporu incomingu. Má za cíl zpropagovat bohatou turistickou nabídku Česka v regionech a přispět k rozvoji příjezdového cestovního ruchu. Jde o dvoudenní akci plnou intenzivních mezinárodních obchodních jednání. Její součástí jsou i poznávací cesty po Jihomoravském kraji (ZDE) pro zahraniční cestovní kanceláře.
Návštěvnost Jihomoravského kraje za posledních deset let:
Letošní Czechia Travel Trade Day (ZDE) pořádá Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism ve spolupráci s Centrálou cestovního ruchu – Jižní Morava a statutárním městem Brno. Účast potvrdilo 74 společností zabývajících se turismem z 23 zemí světa a vyprodalo se také všech 100 balíčků pro domácí hosty. Tedy zástupce tuzemských incomingových agentur, hotelů, krajů, regionálních Convention Bureaus, poskytovatelů služeb v cestovním ruchu i samotných turistických cílů (např. Janáčkova či Jihočeského divadla, nadace Moravská krása, Prague Boats, Fashion Areny atd.).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva