Brno, a tedy Česká republika jako taková, se na několik zářijových dnů stane centrem blogerského a influencerského světa. Na organizaci největší konference pro tvůrce digitálního obsahu v Evropě se podílejí Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism, Jihomoravský kraj a statutární město Brno. Samotná konference Traverse 22 je dvoudenní, součástí jsou i poznávací cesty po České republice, které akci předchází či na ni navazují.
„Traverse 22 vnímám jako zásadní příležitost pro zviditelnění České republiky v on-line světe. Budeme tu mít špičky na blogy, instagram, twitter, facebook, ale i přední youtubery a další influencery z různých zemí světa. Akce přesně zapadá do naší strategie a zaměření na digitální marketing. Naším cílem je nechat influencery vytvořit autenticky obsah, který dále využijeme,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Jižní Morava je hlavním cílem pro domácí turisty a rádi bychom, aby podobnou pozici měla i pro zahraniční návštěvníky. Chceme tak navázat na dobu před covidem.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva