Sedmdesát osm zahraničních "buyers" (nákupčích - zástupců zahraničních cestovních agentur a kanceláří, kteří následně regiony České republiky zařazují do nabídky pro své klienty) tak mělo možnost díky čtvrtému ročníku akce poznat to nejlepší z regionu Jižních Čech. CzechTourism zprostředkoval na 1 600 individuálních schůzek mezi těmito zahraničními touroperátory a devadesáti zástupci českých podnikatelů, destinačních společností i krajů. V úterý dopoledne se program zaměřil na hledání synergií mezi českými podnikateli a řediteli zahraničních zastoupení agentury.
Příští ročník největšího incomingového workshopu se bude konat v Karlových Varech a případné nové turisty tak opět pozve do turisticky méně exponovaných míst České republiky.
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva