CzechTourism: Korejské influencerky jako múzy Alfonse Muchy

28.01.2022 18:03 | Tisková zpráva

Zahraniční zastoupení agentury CzechTourism v Koreji propaguje Českou republiku v rámci projektu Mucha Muse Challenge prostřednictvím tamních influencerek a modelek, které se na svých profilech stylizují do podoby múz slavných plakátů či obrazů od Alfonse Muchy. Jejich fotografie jsou ozdobou korejských sociálních sítí.

CzechTourism: Korejské influencerky jako múzy Alfonse Muchy
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Dílo Alfonse Muchy je v Asii velmi populární, jen v samotném Soulu měl tento umělec tři samostatné výstavy za posledních osm let. A právě secese či Muchovy obrazy splňují představu korejských turistů přijíždějících do Prahy o zážitku romantické evropské kultury.

Projekt Mucha Muse Challenge vznikl v době pandemie, kdy bylo cestování z Koreji do Česka komplikované a po návratu do Soulu byla nutná čtrnácti denní karanténa. Ta byla pro očkované Korejce zrušena teprve v září minulého roku. „Hledali jsme způsob, jak udržet povědomí o České republice, která je jednou z nejpopulárnějších destinací v Evropě, navíc na přímém letu ze Soulu do Prahy,“ vysvětluje ředitel ZZ Korea Michal Procházka a pokračuje: „Focení probíhalo často v zahradách, na terasách místních hotelů či dokonce v prostředí soulských historických paláců a v tradičních folklórních oděvech. Na sociálních sítích jsou k nalezení mimo jiné korejská verze královny Salomé, symbolických obrazů čtyř ročních období, či podobenství tanečnice nebo umění,“ dodává Procházka a upozorňuje, že nevznikly kopie či nápodoby původních děl, ale výsledkem jsou spíše fotografie na muchovská témata v korejských reáliích. Letos proběhne v Soulu i výstava nejlepších fotografií, které v rámci Mucha Muse Challenge 2021 vznikly. Projekt proběhl ve spolupráci s Mucha Foundation a s Muzeem Mucha v Praze, stejně jako s hotely Sofitel Gangnam, Mondrian Itaewon či Moxy Insandong.

V Koreji se Česká republika těší velkému zájmu. V průzkumech lokální agentury Consumer Insight se mezi evropskými destinacemi umisťuje na šestém místě v žebříčku cestovatelských preferencí. V době před pandemií jezdilo do ČR ročně přes 400 tisíc turistů. Od začátku pandemie bylo však skutečné cestování prakticky reálné až od loňského září, kdy byla poprvé odstraněna povinná karanténa na příjezdu. Teprve na podzim se tak do Prahy začali vracet první korejští turisté. Nejčastěji šlo o mladé páry na líbánkách, cestující třicátníky, anebo mladé manželské páry s rodiči, kteří již mají očkovací booster dávku.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. et Mgr. Jakub Michálek byl položen dotaz

Fakt myslíte, že jsme na tom v oblasti digitalizace dobře?

A co třeba říkáte na to, že jsme v digitalizaci veřejné správy je Česko druhé nejhorší v EU? Zdroj: https://www.dvs.cz/clanek.asp?id=6995694 Nebo co říkáte na toto - https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-b2b-platit-prevodem-nestaci-digitalizace-ceske-ekonomiky-je-zalostne-pomala-261752?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: Vládní výbor pro strategické investice řešil rozvoj lidských zdrojů i stavbu vysokorychlostních tratí

10:17 Úřad vlády: Vládní výbor pro strategické investice řešil rozvoj lidských zdrojů i stavbu vysokorychlostních tratí

Ve čtvrtek 21. listopadu 2024 se ve Strakově akademii konalo již sedmé zasedání Vládního výboru pro …