Třídenní akce patří mezi největší na poli evropských B2B setkání týkajících se turismu. Česká republika se jí letos poprvé zúčastnila s oceněním Traverse creators awards. Získal ho CzechTourism. Podle tvůrců digitálního obsahu o cestování je nejlepší společností pro spolupráci v cestovním ruchu.
V České národní expozici na britském WTM vystavovalo 22 českých firem. Kromě řady hotelů, řetězců a cestovních kanceláří například České dráhy, Centrála cestovního ruchu Jižní Morava, Středočeská centrála cestovního ruchu nebo Smartwings. Uskutečnily se desítky pracovních schůzek, navázala nová partnerství a spolupráce. Zájem o turismus totiž výrazně roste, čísla týkající se cestování do České republiky ve 3. čtvrtletí jsou už téměř stejná jako byla před pandemií covidu-19.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva