Společná investice do budoucnosti turismu
Náklady na kampaň, která vznikla pod taktovkou agentury CzechTourism, dosáhnou 215 tisíc EUR. Celkem 15 tisíc EUR zaplatí Česko, 100 tisíc EUR pak poskytne ETC. Na úhradě zbývající částky se podělí další země V4, tedy Polsko, Maďarsko a Slovensko. Součástí plnění kampaně nebude jen oslovení a zásah cílové skupiny, ale také skutečný prodej zájezdů do zemí V4. CzechTourism touto aktivitou mimo jiné plní strategické cíle současného vedení agentury, které spočívají v konverzně orientovaném marketingu a ve vícezdrojovém financování.
„Naším cílem je ukázat americkým turistům, že střední Evropa je nejen bezpečná a bohatá na tradice, ale také plná živé kultury, koncertů, umění a moderní architektury i gastronomie. Jinak řečeno – je to místo, kde můžete zažít autentickou lokální atmosféru a neustále objevovat nové, zajímavé, neokoukané a současné atraktivity. Je to atraktivní turistická destinace,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller a dodává: „Kampaň je součástí širší strategie, jejímž cílem je posílení vzájemné a efektivní spolupráce zemí V4 a podpora příjezdů turistů ze vzdálených trhů.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva