CzechTourism: Společnou kampaní v USA cílí země V4 na „Kreativní města střední Evropy“

16.08.2024 22:03 | Tisková zpráva

Země Visegrádské čtyřky (V4) ve spolupráci s European Travel Commission (ETC) odstartovaly novou on-line kampaň zaměřenou na americký trh s názvem „Creative Cities of Central Europe“ (Kreativní města střední Evropy). Dvouměsíční kampaň odstartovala 1. srpna 2024 a zaměřuje se na propagaci moderní a kreativní stránky středoevropských měst. Cílem je nalákat cestovatele z USA, kteří hledají autentické zážitky mimo tradiční turistické trasy.

CzechTourism: Společnou kampaní v USA cílí země V4 na „Kreativní města střední Evropy“
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Společná investice do budoucnosti turismu

Náklady na kampaň, která vznikla pod taktovkou agentury CzechTourism, dosáhnou 215 tisíc EUR. Celkem 15 tisíc EUR zaplatí Česko, 100 tisíc EUR pak poskytne ETC. Na úhradě zbývající částky se podělí další země V4, tedy Polsko, Maďarsko a Slovensko. Součástí plnění kampaně nebude jen oslovení a zásah cílové skupiny, ale také skutečný prodej zájezdů do zemí V4. CzechTourism touto aktivitou mimo jiné plní strategické cíle současného vedení agentury, které spočívají v konverzně orientovaném marketingu a ve vícezdrojovém financování.

„Naším cílem je ukázat americkým turistům, že střední Evropa je nejen bezpečná a bohatá na tradice, ale také plná živé kultury, koncertů, umění a moderní architektury i gastronomie. Jinak řečeno – je to místo, kde můžete zažít autentickou lokální atmosféru a neustále objevovat nové, zajímavé, neokoukané a současné atraktivity. Je to atraktivní turistická destinace,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller a dodává: „Kampaň je součástí širší strategie, jejímž cílem je posílení vzájemné a efektivní spolupráce zemí V4 a podpora příjezdů turistů ze vzdálených trhů.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Senioři jsou jediná skupina, která od 2020 netratila

A není to snad pravda? Vždyť pracujícím klesají zejména kvůli inflaci mzdy, zatímco důchodcům důchody rostou. Komu je dorovnávám příjem tak jako důchodcům? Netvrdím, že máme hodit důchodce přes palubu, nezaslouží si to, ale cožpak si my ostatní zasloužíme takové mzdy? My třeba o důchodců navíc nemám...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ÚZSVM: Elektronická aukce pražského zámku Veleslavín na začátku května

22:08 ÚZSVM: Elektronická aukce pražského zámku Veleslavín na začátku května

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM) hledá v transparentním výběrovém řízení s e…