Kampaň bude vidět v Německu, Polsku, na Slovensku, Velké Británii, USA, Nizozemsku, Francii, Itálii, Španělsku, Švédsku, Dánsku, Rakousku, Maďarsku a Izraeli. A také na portálu Visit Czechia.com (ZDE). Ač jde o tradice, ztvárněny jsou zcela netradičně.
„Tradice Česka se vnímají jako záruka cestovatelského zážitku. Zároveň opakování, kterým se vytvářejí a předávají z generace na generaci, může přinášet pocit nostalgie a někdy i trošku nudit. Proto jsme je chtěli pojmout inovativně a s určitou nadsázkou,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Kreativci z VCCP odvedli skvělou práci a já věřím, že se to projeví v počtu turistů, kteří do Česka přijedou.“
Kampaň tvoří 40 vizuálů, pro každý kraj vždy několik.
"Výběr konkrétních motivů byl kolektivní proces, do kterého se nám podařilo zapojit tým agentury CzechTourism a všechny kraje," říká Account Supervisor VCCP Aneta Záhoříková a dodává: "Velmi nás těší, že můžeme Česko spojit s nečekanými destinacemi a nemusíme lákat na prvoplánové turistické atrakce.“
S kreativním konceptem „Unexpected Traditions“ chce CzechTourism pracovat dlouhodobě.
„Naším záměrem je tradice Česka ukázat v novém světle. Zároveň jsme chtěli zobrazit turistické cíle bez obvyklých klišé. V kampani tak v neobvyklém kontextu představujeme třeba architekturu, kreativitu přírody, vůni tvarůžků nebo aristokracii. Vždy podle toho, co je pro daný kraj tradiční. S tím, že vše vznikalo na základě naší spolupráce s daným krajem,” říká Marketing Manager České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Daniel Brachtl.
Vizuály pro jednotlivé kraje:
- Jihočeský – nečekaná nahota v podobě rozeklané skály
- Jihomoravský – nečekané pokladnice v podobě vinných sklípků
- Karlovarský – nečekané přehlídkové molo v podobě lázeňské kolonády
- Královéhradecký – nečekaný labyrint v podobě vysokých skalních masivů
- Liberecký – nečekaná roubenka v podobě designového domu ze skla
- Moravskoslezský – nečekané kulturní centrum v podobě industriálních památek
- Olomoucký – nečekaně chutná vůně v podobě Olomouckých tvarůžků
- Pardubický – nečekaná aristokracie v podobě Kladrubského hřebce
- Plzeňský – nečekané mléko v podobě piva
- Středočeský – nečekaní prezidenti v podobě skalních obřích (čertovských) hlav
- Ústecký – nečekaná observatoř v podobě rozhledny Růženka
- Vysočina – nečekaný home office v podobě klášterní knihovny
- Zlínský – nečekaný domeček pro panenky v podobě barevné Jurkovičovy architektury
Další vlna zahraniční kampaně „Nečekané tradice“, jejíž celkový rozpočet je 35,4 milionů Kč, se aktuálně plánuje na letošní září a říjen. Jde o druhou kampaň, kterou agentura VCCP pro CzechTourism připravila. První byla jarní kampaň „Březnové hory“ (ZDE), určená pro obyvatele Česka.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva