Platforma byla vytvořena ve spolupráci s jednou z nejsilnějších marketingových agentur, která se na ruském trhu specializuje na projekty cestovního ruchu. Díky tomu mohl CzechTourism využít více jak 90 tisíc ověřených kontaktů na odborníky, které jsou během roku využívány pro komunikaci o novinkách v rámci projektu. Partneři dostali navíc možnost představit své novinky a nabídky v průběhu hodinového webináře. Na existenci platformy upozorňoval i banner s logy všech zúčastněných a pravidelné posty na sociálních sítích.
„O tom, že je na ruském trhu vysoká poptávka po podobných projektech a úsilí vyložené do přípravy se vyplatí, jsme věděli, přesto jsme celkovými výsledky návštěvnosti platformy velice příjemně překvapeni,“ komentuje statistiku projektu ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, Alena Kudílková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva