CzechTourism: Výuková platforma „100 let České republiky“ oslovila ruskou odbornou veřejnost

23.02.2019 20:19 | Zprávy

V průběhu roku 2018 se ruská odborná veřejnost mohla na stránkách výukové microsite, která vznikla ve spolupráci zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, CSA a cestovní kanceláře PAC group a DVM tour, seznamovat s kulturními události a novinkami v regionech, které jubilejní rok přinášel.

CzechTourism: Výuková platforma „100 let České republiky“ oslovila ruskou odbornou veřejnost
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Platforma byla vytvořena ve spolupráci s jednou z nejsilnějších marketingových agentur, která se na ruském trhu specializuje na projekty cestovního ruchu. Díky tomu mohl CzechTourism využít více jak 90 tisíc ověřených kontaktů na odborníky, které jsou během roku využívány pro komunikaci o novinkách v rámci projektu. Partneři dostali navíc možnost představit své novinky a nabídky v průběhu hodinového webináře. Na existenci platformy upozorňoval i banner s logy všech zúčastněných a pravidelné posty na sociálních sítích.

„O tom, že je na ruském trhu vysoká poptávka po podobných projektech a úsilí vyložené do přípravy se vyplatí, jsme věděli, přesto jsme celkovými výsledky návštěvnosti platformy velice příjemně překvapeni,“ komentuje statistiku projektu ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, Alena Kudílková.

Výukovou platformu navštívilo v roce 2018 více než 43 tisíc odborníků z oboru cestovního ruchu, největší zájem o informace o České republice byl v mezisezoně, tedy v období mezi březnem a dubnem a také v říjnu. Průměrná doba, kterou návštěvníci strávili na úvodní straně byla 3,2 minuty. V průběhu roku projekt navštívilo 5121 unikátních návštěvníků.

Populární byly u odborné veřejnosti zejména výukové webináře, které byly součástí projektu a přinášely informace o novinkách a nabídkách partnerů na jaro-léto a podzim-zimu 2018. Celkově měly 3941 posluchačů, nejsledovanější byl webinář CzechTourism s 796 posluchači na jaře a 620 posluchači na podzim. Za zmínku stojí také četnost přechodů na domácí weby partnerů: téměř 300 přechodů na web czechtourism.com/ru, téměř 250 přechodů na weby partnerských cestovních kanceláří a 120 přechodů na web ČSA.

„Výsledky návštěvnosti platformy odbornou veřejností i zájem ruských cestovních kanceláří o účast na podobných projektech potvrdily potřebnost podobných aktivit na ruském trhu. Věříme, že i v budoucnu se nám bude dařit přicházet s podobnými projekty, které významně podporují příjezdový cestovní ruch,“ shrnuje výsledky microsite Alena Kudílková.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Jan Volný byl položen dotaz

Naše životní úroveň a mzdy

Fialově tvrzení, že budeme mít v dohledné době mzdy jako v Německu snad nevěří nikdo, maximálně tak on sám, i když i o tom pochybuju. Můj na vás ale zní, proč tomu tak je? Proč je u nás životní úroveň nižší a stejně tak i platy? Přitom co se týká cen, tak ty jsou u nás mnohdy vyšší nebo srovnatelné ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vojenské lesy a statky Mimoň se pyšní moderním areálem Správy služeb

22:03 Vojenské lesy a statky Mimoň se pyšní moderním areálem Správy služeb

Sny generací zaměstnanců v divizi VLS Mimoň se v letošním roce naplnily. Po mnoha letech se povedlo …