Současně s ní běží na zahraničních trzích také vánoční video spot z České republiky na YouTube. Jako první viděli vánoční video s mottem ‚Uvidíme se v roce 2021‘ ve Spojených státech, kde běží od 7. prosince na jedné z nesledovanějších amerických televizních stanic ABC TV a na velkoplošné obrazovce ABC TV na Times Square v New Yorku.
„Chceme Českou republiku udržet v povědomí potenciálních turistů, kteří – bude-li se pandemická situace vyvíjet pozitivně – by nás mohli navštívit v letní sezóně příštího roku. Proto kombinujeme kampaň s vánočním spotem a přáním hezkých svátků s představením těch nejlepších jarních a letních destinací. Výzkumy, které máme k dispozici, naznačují, že sentiment pro cestování mezi lidmi neklesá, spíše naopak. Jakmile to bude opět bezpečné, lidé budou chtít vyjet na dovolenou a Česká republika chce být na ten jistě tvrdý budoucí konkurenční boj o turistu připravená,“ komentuje František Reismüller ředitel odboru zahraničních zastoupení a B2B spolupráce agentury CzechTourism.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva