Markéta Dianová s sebou přináší víc než dvacetiletou zkušenost z různých oblastí cestovního ruchu.
„Chci se zaměřit na budování pozitivní značky ČR v zahraničí prostřednictvím cestovního ruchu. Nation branding je neoddělitelnou součástí činnosti státních agentur, které se zabývají prezentací Česka v zahraničí. Cestovní ruch má tu výhodu, že je srozumitelný pro velmi široké publikum. Na základě dobrých zkušeností mají turisté tendenci hodnotit pozitivně zemi i v jiných oblastech jako je obchod, produkty a značky či kultura,“ říká nová ředitelka zahraničního zastoupení České centrály cestovního ruchu – CzechTourism pro Francii Markéta Dianová, která má mimo jiné z Vysoké školy ekonomické v Praze doktorát s disertací na téma nation brandingu ČR. A v oblasti exekutivního vzdělávání tým pod jejím vedením získal prestižní mezinárodní akreditaci AMBA.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva