Markéta Dianová s sebou přináší víc než dvacetiletou zkušenost z různých oblastí cestovního ruchu.
„Chci se zaměřit na budování pozitivní značky ČR v zahraničí prostřednictvím cestovního ruchu. Nation branding je neoddělitelnou součástí činnosti státních agentur, které se zabývají prezentací Česka v zahraničí. Cestovní ruch má tu výhodu, že je srozumitelný pro velmi široké publikum. Na základě dobrých zkušeností mají turisté tendenci hodnotit pozitivně zemi i v jiných oblastech jako je obchod, produkty a značky či kultura,“ říká nová ředitelka zahraničního zastoupení České centrály cestovního ruchu – CzechTourism pro Francii Markéta Dianová, která má mimo jiné z Vysoké školy ekonomické v Praze doktorát s disertací na téma nation brandingu ČR. A v oblasti exekutivního vzdělávání tým pod jejím vedením získal prestižní mezinárodní akreditaci AMBA.
Pro agenturu CzechTourism není jméno nové ředitelky francouzského zahraničního zastoupení neznámé. V České centrále cestovního ruchu v minulosti pracovala jako ředitelka odboru zahraničních zastoupení, poté byla několik let poradkyní ministrů pro místní rozvoj. Zkušenosti má také jako poradkyně pro agendu Výboru pro kulturu a vzdělávání a Výboru pro dopravu a cestovní ruch Evropského parlamentu. V privátním sektoru se Markéta Dianová zabývala kongresovým (MICE) a business turismem se zaměřením na frankofonní trhy.
„Markéta Dianová se na pozici ředitelky zahraničního zastoupení CzechTourismu pro Francii intenzivně připravovala, a to jak u nás ve Štěpánské před vlastním odjezdem do země, tak v podstatě i dřív ve svých někdejších působištích. Ve výběrovém řízení komisi přesvědčila jak splněním praktického úkolu, tak zkušenostmi, znalostmi a dlouhodobým zájmem o Francii,“ říká ředitel odboru marketingu a zahraničních zastoupení České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller a dodává: „Nová ředitelka ve Francii může navázat na skvělou práci svých předchůdkyň a stojí před ní řada výzev, co se týče lákání turistů z Francie do Česka. V Paříži se mimo jiné příští rok uskuteční olympiáda a v této souvislosti se v Česku, konkrétně u jezera Most, chystá Olympijský festival.“
Půjde o příležitost v duchu jedné z dříve zmiňovaných priorit zahraničního zastoupení pro Francii, kterou je nalákat zahraniční turisty i do regionů mimo hlavní město Česka. I tam je spousta malebných míst k vidění, a to nejen přírodních krás, ale také kultury, historie, jídla aj. Markéta Dianová se kulturní ekonomice stejně jako výzkumu věnuje dlouhodobě, mimo jiné studuje vztah mezi kulturním dědictvím a budováním značky měst a regionů. Kromě přednáškové činnosti zaměřené zejména na management a marketing kulturního turismu i destinační management publikuje nová ředitelka zahraničního zastoupení Francie odborné texty v češtině a angličtině. Hovoří francouzsky, anglicky, česky a rusky.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva