Účastníci měli možnost seznámit se nejen s nabídkou kongresových a ubytovacích prostor v Karlovarském kraji, ale také s širokým výběrem incentivních programů, které region nabízí.
Trip tentokrát nebyl zaměřen přímo na Karlovy Vary, ale představil řadu unikátních lokací v dalších místech regionu – Mariánských Lázních, Františkových Lázních či Chebu.
„Spolupráce v rámci domácího trhu a prohlubování vazeb mezi soukromými a veřejnými subjekty, je jedna z klíčových aktivit, na které se v současné době zaměřujeme,“ uvádí Tereza Matějková, vedoucí manažer Czech Convention Bureau a doplňuje: „Pro zástupce agentur je velmi důležité seznámit se s aktuální nabídkou a současným stavem v jednotlivých objektech po uplynulém složitém období a navázání nových kontaktů. Karlovarský kraj nabízí velmi pestrou škálu incentivních aktivit – od adrenalinových přes gastronomické po relaxační, a je tak ideální pro uspořádání nejrůznějších korporátních akcí, ale i menších konferencí či kongresů.“
Přestože byl program tripu velmi nabitý, byl pro společnosti inspirativní a jeho účastníci ho hodnotili velice kladně a někteří z nich bezprostředně po jeho ukončení zahájili spolupráci s lokálními subjekty.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.