Spoty v maximální délce 15 minut a ne starší 2 let vybere Česká centrála cestovního ruchu ve dvoukolovém hodnocení. Vítěz se může těšit nejen na zážitkový výlet po ČR, ale i na zviditelnění svého díla na zahraničních trzích.
„Tradice, a to jak v původním, tak především v jejich moderním vyznění, jsou hlavním tématem našich marketingových aktivit na zahraničních trzích pro rok 2022. Šikovným tvůrcům chceme dát možnost propagovat jejich práci v celosvětovém měřítku, což může být zajímavý benefit pro jejich profesní portfolio. Vítězná videa využijeme i v rámci našich marketingových kanálů pro domácí cestovní ruch – objeví se např. na volnočasovém portále Kudy z nudy, jehož návštěvnost v loňském roce 21,5 miliónů návštěv,“ přibližuje soutěž František Reismüller, ředitel odboru marketingu a zahraničních zastoupení agentury CzechTourism.
Soutěž videosnímků Tourfilm navazuje na nejstarší mezinárodní filmový festival s cestovatelskou tematikou na světě, který se konal od roku 1967 a jeho posláním bylo uvést a ocenit dokumentární a propagační filmy a spoty, které svou obsahovou náplní a uměleckou úrovní přispívaly k rozvoji domácího i zahraničního cestovního ruchu. V roce 2019 se Tourfilm stal marketingovou soutěží a zaměřil se jen na snímky přispívající k propagaci regionů České republiky.
V letošním ročníku soutěže Tourfilm, bude odborná porota vybírat spoty ve dvou mezinárodních kategoriích, které jsou oproti loňskému roku otevřeny široké veřejnosti – amatérským, poloprofesionálním i profesionálním tvůrcům z celého světa. Novinkou je také kategorie spotů na téma české tradice. Snímky je do soutěže možno přihlašovat do 20. 2. 2022. Podrobný statut soutěže a přihlašovací formulář je k dispozici na www.czechtourism.cz
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva