Přes platformu Eventtia se workshopu zaměřeného na asijské MICE a leisure nákupčí se zúčastnily společnosti z Číny, Japonska, Jižní Koreje, Taiwanu i Indie a počet schůzek s českými partnery z řad hotelů, cestovních kanceláří i regionů dosáhl téměř 350.
Virtuálního workshopu „Back to business with the Czech Republic“ se zúčastnila více než stovka partnerů, kteří se měli možnost potkat během čtvrthodinových schůzek a navázat kontakt pro budoucí spolupráci. Akce byla určena jak pro nákupčí zaměřené na kongresový cestovní ruch, tak pro leisure buyers. V rámci pomoci českým subjektům v současné nelehké době byla akce pro účastníky zcela zdarma a navázala tak na sérii již zrealizovaných virtuálních workshopů v USA, Kanadě, Latinské Americe, Velké Británii, Itálii, Spojených Arabských Emirátech i Skandinávii.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva