CzechTourism představil stezku železné opony německým novinářům

19.07.2019 13:07 | Zprávy

Zahraniční zastoupení agentury CzechTourism v Německu zorganizovalo, ve spolupráci s Vysočina Tourism a Centrálou cestovního ruchu – Jižní Morava, press trip k letošnímu 30letému výročí pádu železné opony, jejíž oblast je dnes jednou z nejdůležitějších evropských cyklotras.

CzechTourism představil stezku železné opony německým novinářům
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Cyklostezka podél bývalé „železné opony“ má v evropské síti cyklotras číslo 13 a její česko-německá, resp. česko-rakouská část tvoří se svými téměř 870 kilometry necelou desetinu celkové délky.

Novináři, kteří zastupovali deníky z celého Německa a celoněmecká média zaměřená na pěší a cykloturistiku, měli možnost seznámit se s úsekem cyklostezky na jižní Moravě a také měli možnost navštívit region Vysočina, který nabízí hned tři místa zapsaná na seznamu světového dědictví UNESCO.

Novináři se nevěnovali pouze cykloturistice, ale během svého pobytu na jižní Moravě se přesvědčili o pestré nabídce turistických produktů a služeb, které tento region nabízí. Během čtyř dnů skupina navštívila zámky ve Vranově nad Dyjí, Mikulově, Lednici a Valticích. Chybět nemohla ani ochutnávka místních vín. Jedním z největším highlightů programu byla návštěva Salonu vín na zámku Valtice, kde mohli novináři za doprovodu someliéra ochutnat některá ze sta nejlepších oceněných vín z celé České republiky.

Hlavním tématem cesty byla „železná opona“, a proto skupina navštívila několik pamětních míst jako Čížov v národním parku Podyjí, památník Brána ke svobodě u Mikulova nebo Muzeum železné opony u Valtic. Prostřednictvím novinářů se podaří oslovit přes tři a půl milionu potenciálních německých turistů.

První článek, který vyšel v prvním červencovém týdnu, ve víkendovém vydání deníku Neues Deutschland, nešetřil chválou a návštěvu Znojma hodnotil slovy: „Zde bych chtěl bydlet, tak milá a přátelská je tento kraj básnil o Znojmě již před 200 lety spisovatel Johann Gottfried Seume. A skutečně, i v roce 2019 vyzařuje historické město osvěžující klid.“

„Výchozí myšlenka organizace press tripu vzešla od jihomoravských kolegů za účelem podpory přeshraničního projektu „železné opony“. Podařilo se nám ale novinářům zprostředkovat mnohem ucelenější přehled o celém regionu a atraktivitě České republiky z hlediska turistické nabídky. Potěšily mě komentáře některých novinářů, pro které tato cesta byla, kromě Prahy, první delší návštěvou v Česku, a těší nás také, že se během cesty mnoho dozvěděli a objevili a že v nich press trip vzbudil chuť se do Česka vrátit a objevit další kraje. Taková autentická zkušenost se propíše do článků, které novináři budou publikovat a vzbudí chuť objevovat Česko i u čtenářů. Těšme se tedy na zachování trendu stoupajícího zájmu poznávat regiony České republiky u německých turistů,“ dodává Jana Královcová, PR manažerka zahraničního zastoupení agentury CzechTourism v Německu, která cestu doprovázela.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Vy jste teď sice pro zmrazení platů, ale co to řeší do budoucna?

Nemyslíte, že je třeba vyřešit vaše platy nějak komplexně, abyste brali přiměřeně se vším všudy? Ne že budete brát obří platy a ještě k domu dostávat obří náhrady. Vždyť to je výsměch všem a je jedno, že se teď snažíte problém oddálit, to není řešení. Nebo jak si to představujete za 5 let až by došl...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Transformace teplárenství v Ústí nad Labem

13:28 ČEZ: Transformace teplárenství v Ústí nad Labem

Desítky miliard korun, které Skupina ČEZ v příštích letech investuje do modernizace energetiky v cel…