Na inspekční cestu pozval CzechTourism čtyři profilové korejské cestovní kanceláře – Inter Euro, Blue Travel, Chalet Travel and Life a TourYa, mířící na tzv. FIT trip („FIT“ je zkratka pro Free Independent Traveller), rodiny s dětmi a páry na svatební cestě. Zástupce každé společnosti dostal k dispozici jedno auto s individualizovaným itinerářem. Posátky vozů byly doplněny korejskými bloggery, kteří v rámci soutěže o nejlepší pokrytí informovali o cestě a jejích atrakcích na sociálních sítích.
Každý ze čtyř týmů v rámci cesty najel přes 800 kilometrů a navštívil nejen Prahu a Vídeň, ale i Karlovy Vary, Plzeň, Olomouc nebo Chateau Mcely. Na korejských sociálních sítích bylo v průběhu dvou měsíců uveřejněno 150 bloggerských postů a na Instagramu 250 postů. Navíc cestovní kanceláře vytvořily v návaznosti na cestu skoro deset nových FIT produktů na Fly and Drive mezi Českem a Rakouskem.
„V naší situaci má podobný projekt smysl i vzhledem k rychle rostoucímu podílu individuálních turistů na korejském incomingu, kteří vyhledávají na rozdíl od účastníků velkokapacitních asijských rychlozájezdů lepší služby či hotely, a hlavně nové zážitky,“ uvádí ředitel ZZ Korea Michal Procházka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva