„Vedle spolupráce se zahraniční kanceláří CzechTrade v Düsseldorfu nám start exportu usnadnila také rychlá reakce na mimořádnou zahraniční poptávku po dezinfekcích,“ říká Vladimír Michalčík, zakladatel společnosti Gitano Cosmetics.
Koronakrize dopadla letos na jaře na podstatnou část českých podniků. V Gitano Cosmetics se manažerům společnosti podařilo zachovat chod výroby i distribuce. „Na přelomu února a března 2020 jsme pozorně sledovali zprávy o nastupujících potížích s šířením koronaviru po Evropě. Předpokládali jsme, že dojde k přijetí omezujících opatření a ještě dříve, než byla vyhlášena, jsme si vyzkoušeli práci z domova a nastavili výrobní i manažerské procesy. To se nám za dva týdny vyplatilo, protože jsme byli připraveni,“ uvádí Vladimír Michalčík.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva