Koná se i jedna z největších akcí agentury, Meeting Point CzechTrade, která je po dvou letech opět postavena na osobních setkáních. Exportérům je k dispozici 35 ředitelek a ředitelů zahraničních kanceláří, kteří během jednoho dne poskytnou přes 200 hodin odborných konzultací.
Kromě konzultací nabízí CzechTrade i další doprovodný program v podobě odborných a teritoriálních seminářů a prezentací aktivit agentury v rámci chystaných konferencí.
„Na služby pro exportéry se díváme nově, digitálně. Komunikaci přes moderní technologie urychlila pandemie Covid-19 a my nestojíme opodál. Zdigitalizovali jsme řadu tuzemských služeb a nápadů tak, aby se s nimi bylo možné seznámit na dálku a s pomocí virtuálního světa se pomyslně dotknout toho jedinečného, co české firmy tvoří a nabízí,“ komentuje účast na MSV Martina Tauberová, náměstkyně ministra průmyslu a obchodu pro zahraniční obchod.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva