„Německo je pro české firmy velmi atraktivní trh, který nabízí mnoho obchodních příležitostí, a export do této země již několik let roste. V rámci projektu NOVUMM tak chceme malým a středním podnikům usnadnit vstup na zahraniční trhy, který může být mnohdy velmi komplikovaný. Díky možnosti vystavovat na zahraničních veletrzích, kterou jim náš projekt pomáhá zprostředkovat, mohou firmy snadněji získat nové obchodní příležitosti a kontakty,“ říká k projektu Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.
Již 44. ročník předního mezinárodního odborného veletrhu loveckých zbraní a střeleckého sportu, outdoorové výbavy a výstroje pro účely civilní a institucionální bezpečnosti IWA Outdoor Classics 2017 v březnu přilákal přes 49 000 návštěvníků z řad odborné veřejnosti. Svou nabídku jim představilo 51 českých vystavovatelů, z toho 19 firem bylo podpořeno z projektu NOVUMM. Celkově se veletrhu zúčastnilo 1 500 vystavovatelů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva