„Těší nás, že se partnerství se společností Modertrans stále prohlubuje. Naši vzájemnou spolupráci jsme započali již v roce 2007. První větší zakázku jsme realizovali v roce 2014 pro projekt modernizace tramvají TATRA RT6N1 a od té doby postupně získáváme další a další nové projekty. Poslední dvě zakázky jsou navíc specifické tím, že se jedná o produkty šetrné k životnímu prostředí,“ říká Dagmar Matúšová, generální ředitelka DAKO-CZ a doplňuje: „Produkty propagujeme pod označením WE BRAKE GREEN.“
Tramvaje s brzdovými systémy od DAKO-CZ jezdí v polské Poznani již nyní. V provozu je čtrnáct tříčlánkových tramvají TATRA RT6N1 a k dnešnímu dni dvacet osm moderních pětičlánkových tramvají Moderus GAMMA LF 02AC a LF 03ACBD z celkového počtu padesáti objednaných, na které společnost DAKO-CZ dodala hydraulický a elektromechanický brzdový systém.
„V aktuálním projektu je použita elektromechanická brzdová jednotka, která je určena pro brzdění tramvajových vozů s brzdou umístěnou na štítu trakčního motoru, kde plní funkci brzdy dobrzďovací, záchranné, zajišťovací a parkovací. Jednotka je pasivního typu a je vybavena mechanickým systémem nouzového odbrzdění,“ popisuje vedoucí projektu Luděk Štoček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva