Návštěvníci se můžou těšit na jízdy historickými vlaky s lokomotivami „Velký bejček“ a „Karkulka“ do Modřan a motorovým vozem do areálu depa pražského metra na Kačerově. Na své si přijdou i fanoušci městské hromadné dopravy. Mezi Florencí a Depem Kačerov pojede historická souprava metra, z Braníka k Bílé labuti a zpět vyrazí historická tramvaj a od Nádraží Braník na Pražského povstání pojedou autobusy Ikarus 280 a Karosa ŠD 11.
Historický vlak, který poveze parní lokomotiva „Velký bejček“ společně s motorovou lokomotivou „Karkulka“, pojede během dne celkem sedmkrát mezi stanicí Praha-Braník a zastávkou Praha-Modřany. Vlak v 10:04 zajede až do stanice Praha-Zbraslav, odkud se bude vracet v 10:49. Poslední vlak z Braníka v 17:01 sveze cestující do Krče, na Kačerov a do Vršovic. Vlak bude sestavený z historických vozů „Rybáků“ a chybět v něm nebude ani bufetový vůz.
Atraktivní budou také jízdy historického motorového vlaku řady M262 s přípojnými vozy z Braníka do areálu metra na Kačerově, spojené s prohlídkami zdejšího depa. Během dne pojede tento vlak celkem pětkrát, odjezdy z Braníka budou v 9:00, 10:30, 12:40, 14:30 a 16:10.
Historická vozidla nasadí i DPP. Fanoušci městské hromadné dopravy se budou moci svézt historickým metrem z Florence do Depa Kačerov a zpět (interval cca 60 minut), či dvěma soupravami historických tramvají po trase Nádraží Braník – Karlovo náměstí – Václavské náměstí – Masarykovo nádraží – Bílá labuť a zpět (interval 45 minut).
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva