Tramvaj s evidenčním číslem 5572 – mazačka – získala v Opravně tramvají mezi květnem a prosincem 2016 mj. zesílenou karoserii, povrch plošiny je nyní tvořen nerezovými plechy, byl upraven vchod v prostoru předních dveří, repasovány součásti elektrické výzbroje a závěrem získala mazačka nový lak v původním designu. Vzhledem k velkému rozsahu oprav bylo v jejich průběhu rozhodnuto o rozšíření funkčnosti tohoto speciálního tramvajového vozu a byly provedeny konstrukční úpravy umožňující instalaci kropicí nádrže na zavlažování zatravněných pásů mezi kolejemi.
„Aplikace maziva pomáhá výrazně snížit hluk a opotřebení kol a kolejnic. Mazavka se nám osvědčila a díky rozšíření funkčnosti nám nyní bude pomáhat ještě více. Hned na jaře začneme využívat cisternu a budeme zavlažovat přímo z tramvaje zatravněné pásy, které kryjí některé tratě v Praze,“ uvedl Jan Šurovský, technický ředitel DPP.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva