Z tohoto důvodu bude po celou dobu rekonstrukce přerušen provoz tramvají v úseku Vltavská – Dělnická.
DPP místo něj zavede náhradní autobusovou dopravu X25 mezi Strossmayerovým náměstím a Maninami. Tramvaje se do zrekonstruovaného úseku vrátí z pátku 5. listopadu na sobotu 6. listopadu 2021 od zahájení nočního provozu, tj. zhruba kolem půlnoci.Rekonstrukce tramvajové tratě na Bubenském nábřeží je pouze jedním z celkem 9 projektů koordinovaných hl. m. Prahou napříč městskými i soukromými investory, aby byly rozloženy posloupně za sebou či paralelně, a jejich dopad na MHD či individuální automobilovou dopravu byl co nejmenší. Akce DPP je koordinována s opravou vozovek v přilehlém úseku Argentinské ulice, rekonstrukcí světelného signalizačního zařízení (SSZ) Argentinská – Plynární, které realizuje Technická správa komunikací hl. m. Prahy (TSK), dále s přeložkou vysokého napětí v Argentinské ulici, a jako nutná předstihová akce pro rekonstrukce kanalizace, plynovodu, vozovek a pěší promenády Bubenské nábřeží včetně SSZ Argentinská – Bubenské nábřeží a lávky Holešovice – Karlín (HolKa).
Stávající tramvajová trať na Bubenském nábřeží pochází z roku 1981. V roce 2003 byla celkově repanelizována, je uložena na velkoplošných panelech BKV. Novou trať budou tvořit kolejnice NT1 upevněné na betonové desce systémem W-tram. V úsecích se zástavbou bude navíc opatřena antivibračními rohožemi pro snížení hlučnosti. Povrch tramvajové tratě bude tvořit litý asfalt. V první etapě bude DPP rekonstruovat trať v úseku od světelné křižovatky na nábřeží Kapitána Jaroše
u stanice metra Vltavská po křižovatku Bubenského nábřeží s Argentinskou ulicí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva