Svou pozici na trhu upevňuje Interview i díky propojení s renomovanými eventy Magnesia Litera, Festival Spisovatelů, Febiofest nebo Týden vědy a techniky Akademie věd.
Pozitivní vývoj prodaného nákladu přiměl vydavatelství EMPRESA MEDIA přihlásit Interview po auditu ABC ČR i do měření Media Projekt, ve kterém měla premiéru další novinka vydavatelství, čtrnáctideník Exkluziv. Ten s prodaným nákladem 25 125 kusů (ABC ČR, 7/2016) dosáhl v posledním měření Media Projekt čtenosti 76 800 kusů.
„O síle konceptu časopisu Interview jsme od začátku nepochybovali. A poslední data o prodaném nákladu nás pak jen utvrzují v přesvědčení, že pokud se věnujete obsahu a konceptu magazínu, tak můžete zaujmout. O úspěšnosti konceptu pak velmi dobře mluví i dobré prodeje slovenské verze,“ uvedl předseda představenstva Médea a Empresa Media Jaromír Soukup.
I díky titulu Exkluziv a výraznému nárůstu čtenosti titulů Popcorn a TOP Dívky vzrostl celkový zásah měřených tištěných titulů vydavatelství Empresa Media na 745 900 čtenářů.
Letní novinkou je pak změna periodicity časopisu Sedmička Křížovky, který se stal z občasníku dvouměsíčníkem a vstoupil do auditu prodaného nákladu ABC ČR. Prvním auditovaným číslem bylo letní vydání Sedmička Křížovky s prodaným nákladem 28 830 kusů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva