Program bude obsahovat B2B aktivity v Hanoji, Ho Chi Minh City, Singapuru a Jakartě: semináře o podmínkách místního trhu, setkání s obchodníky/nákupčími (importéři, distributoři, velkoobchodníci, maloobchodníci, specializované obchody, HORECA, atd.), návštěvy maloobchodů, tiskové konference a interview, „restaurant week“, atd. V Jakartě budou aktivity provázané s veletrhem SIAL Interfood 2016 (40 tis. návštěvníků nejen z regionu JV Asie).
Podnikatelská mise je zaměřena zejména na podporu sektorů masa, mléka, ovoce, zeleniny a nápoje, v případě Indonésie též na problematiku halal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva