Svou nabídkou nájemců se Avion zcela odlišuje od stávající konkurence v regionu. „Zaměřili jsme se primárně na kvalitní žádané značky a díky loňské modernizaci centra máme skvělé podmínky, které nám umožňují upoutat pozornost nájemců, kteří v regionu zcela chybí. Jsme hrdi na to, že se nám tyto exkluzivní značky podařilo získat,“ uvedla Kateřina Ježková, ředitelka ostravského Avionu, podle níž příchod dalších světoznámých módních firem do severomoravské metropole dokazuje pomalu se oživujících trh a rostoucí kupní sílu regionu.
Avion Shopping Park v Ostravě během jednoho roku otevřel hned několik nových prodejen, v nichž našlo uplatnění zhruba dvě stě zaměstnanců. Zatímco na konci loňského roku obchodní centrum zaměstnávalo okolo 1500 lidí, v současné chvíli jich zde pracuje téměř 1700. Roste také množství externích firem, které s obchodním centrem spolupracují v oblasti služeb.
Avion Shopping Park v Ostravě byl otevřen v roce 2001 a během let se pronajímatelná plocha centra více než zdvojnásobila, z původních 54 tisíc metrů čtverečních na téměř 110 tisíc metrů čtverečních. Po loňské rozsáhlé modernizaci se Avion stal vůbec největším centrem na Moravě. Stejně razantně vzrostl od 2001 i počet kamenných prodejen, k původním 72 přibylo dalších 100.
Bershka byla založena v roce 1998 jako inovativní módní maloobchodní koncept, který se zaměřuje na městský styl hip a vyznačuje se kombinací street módy, hudby a umění. Existuje 973 Bershka prodejen v 67 zemích.
Značka Pull & Bear byla vytvořena v roce 1991 s jediným cílem – vyhovět potřebám mladých lidí. V součastnosti má Pull & Bear více než 870 prodejen na nejrušnějších nákupních ulicích a v nejvýznamnějších nákupních centrech v 64 zemích.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva