Dobročinná sbírka, která probíhala napříč celou republikou již popáté, byla spuštěna 2. listopadu 2020 a trvala do půlky ledna 2021. Výtěžek charitativního projektu poputuje do rodin zaměstnanců Finanční správy, kteří se nacházejí v komplikované situaci. Dvojčata Maxim a Alex využijí prostředky na financování aplikované behaviorální analýzy a na nákup doplňků stravy. Klárka získané peníze použije na nákup rehabilitační židle X-PANDA a na potřebné terapie. Mladý tatínek David finance ze sbírky potřebuje na vybudování bezbariérového přístupu do domu a na zahradu.
„Vůbec jsem nečekala, že bychom mohli v této těžké době vybrat pro tři rodiny téměř milion korun. Jsem velmi ráda, že se do dobročinné sbírky každoročně zapojují všechna pracoviště Finanční správy v celé republice. Těší mě, že máme tolik zaměstnanců, kteří rádi pomohou ostatním spolupracovníkům v boji s nepřízní osudu i přes velkou vytíženost a vysoké pracovní nasazení,“ hodnotí výtěžek charitativního projektu generální ředitelka Finanční správy Tatjana Richterová.
„Sbírka Finanční správy, kterou pořádají sami zaměstnanci pro své kolegy v těžké životní situaci, se již stala skvělou tradicí. Má za sebou již pět ročníků, které dohromady vynesly více než šest milionu korun. Máme velkou radost i z letošního výsledku. Sbírka Finanční správy je premiantem mezi zaměstnaneckými sbírkami a navíc se stala vzorem i pro další firmy, které chtějí pomáhat stejným způsobem,“ říká ředitelka Konta Bariéry Božena Jirků.
Finanční správa se charitativní činnosti věnuje již od roku 2014. Od té doby připravila celkem 9 charitativních projektů a všechny byly velice úspěšné. Sbíraly se např. plyšové hračky, knihy pro děti a mládež, víčka od PET lahví nebo oblečení. Mezi zaměstnanci se v celé republice na přelomu roku 2019/2020 vybraly téměř dva miliony korun.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva