Přestože byli účastníci penzijního spoření penzijními společnostmi písemně obeznámeni, že o své nevyplacené prostředky musí následně požádat místně příslušný finanční úřad a o tomto postupu informovala i média, stále je velké množství poplatníků, kteří tak neučinili a počet žádostí o vrácení přeplatku spíše klesá. „V rámci klientského přístupu jsme se proto rozhodli, že poplatníky, na které máme kontakt, nyní budou finanční úřady o existenci přeplatku a nutnosti požádat o vrácení informovat i telefonicky a e-mailem,“ dodala generální ředitelka Finanční správy Tatjana Richterová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva