Údaje doručené do e-mailu se nijak neliší od těch na složence: výše stanovené daně, výše nedoplatku/přeplatku, údaje pro placení daně včetně QR kódu umožňujícího platbu daně prostřednictvím internetového bankovnictví nebo mobilních platebních aplikací.
V případě neuhrazení daně v zákoně stanoveném termínu, obdržíte na vámi určenou e-mailovou adresu vyrozumění o nedoplatku.
Jak se k této službě přihlásit? Je nutné využít tiskopis Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem, ve které uvedete jednu e-mailovou adresu, na kterou chcete informace pro placení daně zasílat. Žádost podepíšete a podáte místně příslušnému finančnímu úřadu. Pokud jste poplatníkem daně u více finančních úřadů, musíte podat vyplněnou žádost na každý finanční úřad zvlášť.
Službu může využít každý poplatník daně z nemovitých věcí, který nemá zřízenu datovou schránku nebo nemá zřízenu službu placení daně prostřednictvím SIPO. Více informací naleznete na tomto odkazu ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva