Konec roku je obdobím bilancování také pro pojišťovnu GENERALI a její likvidátory. Situace, které možná na počátku vypadaly hrozivě, byly vypořádány a stávají se minulostí. Už jen sama hlášení, kdy klienti popisují škodní událost, mohou být úsměvná.
„Příčina vzniku škody: Asi nedopatřením,“ uvedl ve své zprávě jeden z klientů a popsal škodní událost: „Uklízečka utírala prach. Když se natahovala, spadlo koště, které rozbilo sklo. Utíráním také sepla mikrovlnku, kde byl rohlík, který shořel, a mikrovlnka vyhořela.“
Jiná klientka popsala požár na balkóně vlastními slovy: „Kouřili jsme vodní dýmku a dcera dala zbytek uhlíku na balkon. Ve tři ráno se ozvala obrovská rána, okno prasklo a za ním půlmetrové plameny! V rozespalosti jsem myslela, že to jsou snad teroristi! Ale vždyť bydlíme ve 4. patře... Nicméně jsem oheň uhasila, málem u toho ještě zašlápla našeho pejska, a pak do rána moc nespala. To ze strachu, jestli jsem to uhasila dobře. Tu spoušť bych vám za denního světla nepřála vidět!“
Neviditelné auto
A úsměv mohou vyvolat i popisy dopravních nehod. Jeden z řidičů popsal setkání s neviditelným autem: „Stál jsem na křižovatce a dával přednost vozidlům na hlavní silnici. Najednou, kde se vzalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto, narazilo do mého vozidla a zase zmizelo.“ (obr. kuriozita 7 v příloze)

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pojišťovna Generali