Gepard Finance potvrzuje svou kvalitu díky značce „FÉR hypotéka“

03.08.2013 21:20 | Zprávy

Asociace hypotečních makléřů (AHM) zavádí značku kvality „FÉR hypotéka“. Jejím smyslem je poukázat na úroveň služeb, kterou poskytují členové AHM. Gepard Finance je díky vysoké úrovni svých služeb již od počátku členem Asociace a od nynějška se může honosit značkou „FÉR hypotéka“.

Gepard Finance potvrzuje svou kvalitu díky značce „FÉR hypotéka“
Foto: red
Popisek: Gepard Finance

FÉR hypotéka se opírá o tři základní principy: profesionalita, specializace a etika. Hypoteční makléři či poradci členů AHM se musí dle těchto principů věnovat hypotečnímu poradenství na plný úvazek. Dále je kladen důraz na úzkou specializaci na hypoteční produkty. Ty se zprostředkovávají výhradně makléřským stylem. To znamená, že makléři a poradci nabízí produkty všech bank. Klient také může očekávat pomocnou ruku makléře po celou dobu čerpání a splácení úvěru. Co se týče etiky, každý z členů AHM se při vstupu do Asociace zavázal dodržovat Etický kodex AHM. Ten mimo jiné důrazně říká, že zájmy klienta jsou na prvním místě.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

David Smoljak byl položen dotaz

Můžeme kritizovat Trumpa, ale nemyslíte, že Evropa měla jednat o míru už dávno?

Vše přeci mohlo být jinak, kdyby Evropa jednala dřív a nesnažila se o to až poté, co se do toho vložil Trump. A jaký je váš odhad toho, jak jednání dopadnou? Bude Evropa dál podporovat Ukrajinu i případně bez USA? Protože asi není moc pravděpodobné, že Ukrajina přistoupí na mír za podmínek, které st...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

7:23 DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) identifikoval při poslední pasportizaci reklamních ploch na svém …