Autorem videa pro kampaň Greenpeace je londýnská agentura Mother společně s Passion Pictures. Britská pobočka většinou nevyužívá televizní reklamu, protože je to pro ni příliš nákladné a protože má problém získat pro to patřičná povolení. Video Greenpeace chtěl nyní využít v předvánoční kampani supermarket Iceland a agentura Clearcast, která reklamní sdělení schvaluje pro použití v britských televizích, mu v tom zabránila.
Lukáš Hrábek, tiskový mluvčí Greenpeace ČR, říká: “Spuštění české verze bylo již dlouho plánované a připravované, ale dá se předpokládat, že ve světle nových událostí o něj bude zvýšený zájem. Zakázání animovaného klipu kvůli tak absurdnímu důvodu způsobilo na sociálních sítích lavinu. Z videa Greenpeace se stal přes noc virální hit, který během několika dní oslovil miliony lidí po celém světě.” Video souvisí s kampaní Greenpeace proti kácení pralesů v Indonésii.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva