Metodiky umožní zadavatelům specifikovat co poptávat a v jakém rozsahu nebo jakou kvalifikaci po uchazečích o zakázku požadovat. Na pokynech pracuje na 20 živnostenstev sdružených v Hospodářské komoře, mj. například Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu, ICT Unie nebo Česká asociace telekomunikací.
Hospodářská komora, Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace Public Relations Agentur (APRA) Vás zvou na tiskovou konferenci, během níž bude představen pohled na informační kampaně financované z veřejných zdrojů, dále pak výsledky výzkumu, ze kterého vyplývá, že občané nejsou zcela spokojeni se způsobem, kterým stát a samospráva komunikují, a také jedna z „metodických kuchařek“, tentokrát zaměřená na zakázky na komunikaci a marketing.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva