Využívá k tomu konsolidačního centra Orion, které kromě distribuce dokladů zajišťuje i jejich důvěryhodnou archivaci. Tento krok Henkel činí v souladu se svou strategií udržitelného rozvoje. Přirozeně přitom navazuje na svůj hlavní komunikační pilíř - EDI komunikaci ve formátu UN/EDIFACT, přes kterou v současné době proudí více než 60% všech vystavených daňových dokladů společnosti.
Elektronicky více než 10 druhů obchodních a logistických dokladů
Zavádění bezpapírové komunikace v rámci celé společnosti. To je jeden z cílů strategie trvalé udržitelnosti, která je součástí firemní vize a firemních hodnot společnosti Henkel, předního světového výrobce pracích a čisticích prostředků, kosmetiky, lepidel a technologií. Elektronizaci přitom neomezila pouze dovnitř společnosti, ale cílí i na své obchodní partnery, včetně těch, kteří s ní zatím neměli zkušenosti.
Dokladem je i nejnovější krok společnosti, kdy využila služeb konsolidačního centra Orion provozovaného společností CCV Informační systémy pro zasílání elektronických PDF zbývajícím odběratelům, se kterými prozatím komunikovala písemnou formou. Henkel tak mohl rozšířit stávající elektronickou výměnu dokumentů ve strukturované EDI podobě, díky které si měsíčně vymění tisíce dokladů nejen s obchodními partnery, ale i s poskytovateli logistických služeb. Kromě faktur pracuje Henkel s dalšími více než 10 druhy obchodních a logistických dokumentů v elektronické podobě, a to včetně elektronických dodacích listů s identifikací zboží pomocí SSCC kódů, jejichž výměnu vůbec jako první zprovoznil se společností AHOLD Česká republika.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva