Henkel vystavuje více než 60% dokladů elektronicky a rozšiřuje elektronickou fakturaci i na zákazníky bez EDI

11.06.2012 18:19 | Zprávy

polečnost Henkel, jeden z předních světových dodavatelů spotřebního zboží, významně rozšiřuje využití elektronické komunikace. Vedle elektronické výměny dokladů ve formátu EDI začal zasílat vybraným odběratelům elektronické faktury ve formátu PDF.

Henkel vystavuje více než 60% dokladů elektronicky a rozšiřuje elektronickou fakturaci i na zákazníky bez EDI
Foto: Martin Kovář
Popisek: Počítač, internet, klávesnice. Ilustrační foto.

Využívá k tomu konsolidačního centra Orion, které kromě distribuce dokladů zajišťuje i jejich důvěryhodnou archivaci. Tento krok Henkel činí v souladu se svou strategií udržitelného rozvoje. Přirozeně přitom navazuje na svůj hlavní komunikační pilíř - EDI komunikaci ve formátu UN/EDIFACT, přes kterou v současné době proudí více než 60% všech vystavených daňových dokladů společnosti.

Elektronicky více než 10 druhů obchodních a logistických dokladů

Zavádění bezpapírové komunikace v rámci celé společnosti. To je jeden z cílů strategie trvalé udržitelnosti, která je součástí firemní vize a firemních hodnot společnosti Henkel, předního světového výrobce pracích a čisticích prostředků, kosmetiky, lepidel a technologií. Elektronizaci přitom neomezila pouze dovnitř společnosti, ale cílí i na své obchodní partnery, včetně těch, kteří s ní zatím neměli zkušenosti.

Dokladem je i nejnovější krok společnosti, kdy využila služeb konsolidačního centra Orion provozovaného společností CCV Informační systémy pro zasílání elektronických PDF zbývajícím odběratelům, se kterými prozatím komunikovala písemnou formou. Henkel tak mohl rozšířit stávající elektronickou výměnu dokumentů ve strukturované EDI podobě, díky které si měsíčně vymění tisíce dokladů nejen s obchodními partnery, ale i s poskytovateli logistických služeb. Kromě faktur pracuje Henkel s dalšími více než 10 druhy obchodních a logistických dokumentů v elektronické podobě, a to včetně elektronických dodacích listů s identifikací zboží pomocí SSCC kódů, jejichž výměnu vůbec jako první zprovoznil se společností AHOLD Česká republika.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Martin Baxa byl položen dotaz

Hospodaření ČT

Prosadili jste zvýšení poplatků pro ČT a ČR. Jak ale vysvětlíte, že budeme platit víc, ale systém kontroly hospodaření jste ponechali tak jak je - tedy neprůhledný? Proč, když jde o veřejnou službu, z veřejných peněz, nemá veřejnost možnost nahlédnout do toho, jak se s jejich penězi nakládá? To vám ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Policie ČR: Mezinárodní pátrání a předávání osob běží na plné obrátky

16:13 Policie ČR: Mezinárodní pátrání a předávání osob běží na plné obrátky

V první polovině dubna zajistili policisté z Ředitelství pro mezinárodní policejní spolupráci předán…