„Hudbu, literaturu, umění, film vnímáme jako základní stavební kameny budování osobnosti každého člověka. Svou účastí a podporou chceme i my přispět k rozvoji těchto aktivit,“ řekl generální ředitel a předseda představenstva České zbrojovky Lubomír Kovařík.
„Do našeho holdingu patří i tradiční české značky, jako je Avia, Tatra nebo Prim. Rozhodli jsme se tedy spojit naše jméno s tradiční kulturní akcí, která má stejně jako náš holding české kořeny, ale i významný mezinárodní přesah. Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech představuje i příběh kulturní události, která byla po roce 1989 doslova zachráněna novým organizačním týmem a posunuta na světovou úroveň. Takovéto pozitivní příběhy realizujeme v oblasti průmyslové výroby i my,“ dodal mluvčí Czechoslovak Group Andrej Čírtek.
Hospodářská komora České republiky chce ve spolupráci s filmovým festivalem pokračovat i v dalších letech. K tomu využije svoji členskou základnu čítající na 15 tisíc velkých, středních i malých firem a živnostníků. Komora doufá, že by se podpora festivalu mohla stát inspirací pro další firmy k tomu, aby část svých prostředků vkládaly právě do rozvoje nejen filmového umění, ale kultury v České republice obecně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva