Nový ix35 – skutečný model „vyrobený pro Evropu“ – dostal do vínku nový zážehový motor „Nu“ 2.0 GDI (Gasoline Direct Injection), který byl vyvíjen v Evropě. V modelu ix35 nahrazuje dvoulitrový motor „Theta-II“ a v porovnání s ním nabízí vyšší výkon a nižší spotřebu paliva. Vznětový motor CRDi díky inovativním technickým řešením, jako je nízkotlaký systém recirkulace výfukových plynů LP-EGR (Low-Pressure Exhaust Gas Recirculation), produkuje čistší výfukové plyny.
Jízdní vlastnosti a ovladatelnost v evropském pojetí jsou u nového ix35 dále vylepšeny systémem řízení Hyundai FLEX STEER se třemi režimy. Řidič si může vybrat normální, komfortní a sportovní režim, aby si přizpůsobil úroveň účinku posilovače řízení a zpětnou vazbu podle vlastních představ.
Bi-xenonové světlomety a přístrojový panel Supervision s displejem TFT nabízejí řidiči větší přehled, zatímco v interiéru byla zvýšena kvalita celé řady materiálů společně s několika vylepšenými detaily.
Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Nový ix35 je pro Hyundai v Evropě důležitým modelem. Vzhledem k obrovské popularitě původního vozu jsme museli zajistit, aby realizovaná vylepšení tuto oblibu zachovala. Modernizace designu, dynamiky a techniky nového ix35 zachovává charakter tohoto velmi úspěšného vozu, ale zároveň nabízí zákazníkům ještě emocionálnější důvod ke koupi.“
„Model ix35 byl pro Hyundai důležitý. Díky přitažlivým fluidním tvarům a evropské kvalitě přispěl ke změně vnímání vozů Hyundai evropskými zákazníky. Nový ix35 s vylepšenou nabídkou motorů a převodovek, sofistikovanějším interiérem a výraznějším designem osloví v Evropě ještě širší zástup zákazníků.“
Hyundai ix35 se stal nejrychleji prodávaným modelem v evropské historii značky Hyundai a mezi zákazníky je stále velmi žádaný – jen v roce 2012 bylo prodáno více než 87 000 vozů. Hyundai ix35 byl prvním vozem s charakteristickým designem Hyundai, jemuž dominují fluidní tvary. Modernizované provedení navazuje na nyní již důvěrně známý styl, jehož součástí je charakteristická šestiúhelníková maska chladiče. Model ix35 byl navržen a vyvinut v Technickém středisku Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu. Výrobu zajišťuje český závod Hyundai v Nošovicích.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva