Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Navzdory náročným podmínkám na trhu jsme letos udrželi významné tempo růstu našeho prodeje. V roce 2013 hodláme naši vylepšenou pozici dále upevnit dalším rozvojem značky Hyundai a zlepšováním kvality v rámci našich evropských aktivit.“
Nejprodávanějšími vozy Hyundai v Evropě byly nová generace i30, ix35 a nový i20, z nichž všechny byly navrženy a jsou vyráběny v tomto regionu. Nová generace i30 měla s 9 014 prodanými vozy 24% podíl na listopadovém prodeji. Se 7 346 prodanými vozy získal model ix35 podíl ve výši 20 %. A 6 209 prodaným vozům nové řady i20 odpovídá podíl ve výši 17 %.
Prodej na evropském trhu opět významným způsobem přispěl také k vynikajícím celosvětovým výsledkům společnosti Hyundai. Celosvětový prodej v listopadu vzrostl o 11,9 % v porovnání s listopadem 2011 na celkových 420 365 vozů. Od začátku roku bylo prodáno již více než 4 miliony automobilů, o 9,0 % víc než ve stejném období roku 2011.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva